25. 2. 2020

Předpremiéra nové hry: první reakce

Dnes dopoledne se do českobudějovického divadla U Kapličky slavnostně sjeli žáci ZŠ Edvarda Beneše a ZŠ T. G. Masaryka, aby jako první shlédli hru Zrada v balónovém coupé. „Žáci byli naši pokusní králíci. Potřebovali jsme zjistit, jak ta naše hra je vlastně dlouhá a jestli je vůbec také pro děti, protože pro dospělé je určitě,“ uvádí principál pan Ptáček. Do výsledků tohoto průzkumu můžete prostřednictvím reakcí samotných diváků nahlédnout sami:
 
„Nejhezčí byl ten pejsek.“ Míša 1A
„Mně se taky nejvíc líbil pejsek.“ Nikolka 1A
„Ten opravdickej kouř byl fakt hustej.“ Pavel, 1A
„Vy jste se mi líbil nejvíc.“ (myšleno Ptáček) Michal 1C
„Proč tam byl ten pán v tom černým s tím čeveným nosem?“ Martínek 2A
„Líbilo se mi, že jsme se nemuseli učit.“ Milan, 2A
„Bylo to dlouhý, chtělo se mi čůrat.“ Kristýna 3C
„Jestli bylo lítání opravdický, tak teda jako nevím, jak jste to udělali.“ Kryštof 5A
„Mně přišlo nejvíc vtipný, jak tam tahal tu ženskou za ruku a ona nevylezla.“ Tomáš 5A
„To prdění bylo megahustý.“ Kristýnka, 5B
„Mohlo to být kratší. Nestihnu kvůli tomu odpolední karate.“ Šimon 5A
„Mámě by se to líbilo.“ Nikolka 5C
 „Jééé, Ptáček, já vás znám. My na vás chodíme v létě.“ neznámý chlapec, tak páťák
„Bylo to srandovní. Nejvíc jak lezli nahý do skříně.“ Lucka 5C
„Mně se taky nejvíc líbilo, jak lezli nahý do skříně.“ Filip 6A
„Škoda, že už to skončilo. Chtěla bych druhý díl.“ Daniela 7A
 "Bylo to lepší než geniální." Nikolka 7C
„Moc se mi to líbilo.“ Pavel 1A, Michal 7A, Petra 3B, Gustav 8A, Jan 5A, Jan 6B, Jan 9A
„Ten striptýz byl super.“ Eliška 8A
„Trapárna.“ 9A, nechtěl uvést jméno
 „Příště bych radši se školou na Hvězdný války.“ Honza 8A
 „Mohlo to bejt ostřejší, ale jinak jako ne špatný.“ Martin 9A
„Ten herec v tom kostkovaným byl takovej divnej.“ nechtěla uvést jméno
„Prdění like.“ Nguyen, 9A
„Jsem z toho taková rozpačitá. Oceňuji snahu protagonistů, ale nejsem si jistá, zda děti mohly vůbec porozumět ději. Já jsem se tedy bavila, ale příště bych ocenila, kdyby tam byl třeba nějaký drak nebo princezna, místo toho prdění a svlékání. Pohádkové postavičky by se dětem určitě líbili.“ paní třídní učitelka,  1A
„Přidávám se ke kolegyni, kdyby tam byl čertík, tak byste měli u dětí úspěch.“ paní učitelka,  1B
„Víte, že se státní vlajka nesmí dotýkat země?!“ pan učitel, 7A
„Nepochopila jsem kulhající tele." vychovatelka
„Proč tam byl ten pán v černým s červeným nosem?" třídní učitel 9A