KUDY K NÁM

AUTEM

Hořice na Šumavě se nacházejí 5 km od Lipenské přehrady, na silnici R39 mezi Českým  Krumlovem a Černou v Pošumaví.

Při cestě z Českého Krumlova odbočíte vlevo hned za železničním mostem z hlavní silnice do Hořic na Šumavě, projedete obcí do kopce a nad náměstím odbočíte opět doleva (je zde ukazatel). Po 800 m dojede na parkoviště u areálu divadla. Vrátice do rezervace stojí na kopci pod lesem asi 200 metrů od parkoviště.

Při cestě od Černé v Pošumaví odbočíte ještě nad hořickým kopcem vpravo na Hořice na Šumavě, dojedete do obce a nad náměstím zabočíte opět vpravo (je zde ukazatel). Po 800 m dojede na parkoviště u areálu divadla. Vrátice do rezervace stojí na kopci pod lesem asi 200 metrů od parkoviště.

VLAKEM

Zastávka Hořice na Šumavě leží na železniční trati mezi Českými Budějovicemi a Novým Údolím. Od vlakového nádraží přejdete hlavní silnici a stoupáte obcí až nad náměstí, kde uhnete vlevo (je zde ukazatel). Pak ještě 800m a dojdete přímo k nám. Z nádraží k vrátnici je to 2,1 km stoupání (převýšení 120m), které vám zabere 20 – 45 minut dle vaší výkonnosti a druhu bot.

NA KOLE

Směrem od Lipenské přehrady k nám vede cesta přes obec Muckov, která leží na cyklostezce mezi Frymburkem a Černou v Pošumaví (pokud nejedete po hlavní silnici, ale po vyznačené cyklostezce!). Z Muckova vede mezi loukami silnička přímo na Hořice. Nad Hořicemi se vám otevře nádherný výhled na Boletice a pak budete prudce klesat dolů do obce. Po 1 km prudkém sjezdu odbočíte prudce vpravo a jste přímo u areálu divadla. Cestu z Českého Krumlova na kole k nám neznáme.

JAK JE TO DALEKO OD...

Zlevněné vstupné, 65+/ZTP
Něco nevim
Mám vstupenku zdarma
(Vstupenku zdarma již mám a předložím ji u vstupu)