2. 12. 2021
Černé úterý v ESAMOŠCE
Ačkoli se nyní po dvou letech a pěti odkládaných termínech Zrada v Balónovém coupé konečně uskuteční, jít smát se do divadla se lidem příliš nechce. Zatímco obchodní domy jsou narvány k prasknutí, divadla zejí prázdnotou. „Konečně to můžeme zahrát. Jenže pokud zaplníme divadlo, bude to zázrak,“ uvedl principál divadla pan Ptáček. Zároveň slíbil, že představení odehraje, i kdyby přišli jen Pojslovic, kteří přijdou vždycky.
I přesto, že do obnovené premiéry zbývá jen pár dní, Ptáček se místo učení scénáře věnuje maloobchodní interfernetové prodejně ESAMOŠKA. Nechává zavážet sklad, nastavuje obchodní politiku a čeká, jestli se někdo chytí. Své jednání vysvětluje principál takto: „Jedna hlávka salátu stojí 35 Kč a takových hlávek sní jedna hlava draka denně dvanáct a hlavy má tři! A to nežere jen drak! Tak si to spočítejte. Takže buď otevřu klece, pohádkové bytosti vypustím do volné přírody a nechám vrátnici odvézt do šrotu nebo na nějaký čas změním obor a na ty hlávky vidělám jinak.“
Obchodní zástupkyně ESAMOŠKY Andulka Šafářová na pokyn generálního ředitele vyhlásila ČERNÉ ÚTERÝ a všechny ceny srazila na životní minimum. „Máme nové tričko princezny pro holky, SPZtku na auto pro tatínky, vystřihovánky pro maminky, tašku s Vinetůem pro důchodce. Pro kluky nemáme nic. Taky jsme dotiskli triko mýho kluka Emila. On je moc hezkej a lidi ho chtěj nosit, ale mně se to nelíbí, tak to si nekupujte,“ doporučila Andulka a odešla za Emilem do skladu.
Všechno zboží v akci ČERNÉ ÚTERÝ najdete ZDE.
I přesto, že do obnovené premiéry zbývá jen pár dní, Ptáček se místo učení scénáře věnuje maloobchodní interfernetové prodejně ESAMOŠKA. Nechává zavážet sklad, nastavuje obchodní politiku a čeká, jestli se někdo chytí. Své jednání vysvětluje principál takto: „Jedna hlávka salátu stojí 35 Kč a takových hlávek sní jedna hlava draka denně dvanáct a hlavy má tři! A to nežere jen drak! Tak si to spočítejte. Takže buď otevřu klece, pohádkové bytosti vypustím do volné přírody a nechám vrátnici odvézt do šrotu nebo na nějaký čas změním obor a na ty hlávky vidělám jinak.“
Obchodní zástupkyně ESAMOŠKY Andulka Šafářová na pokyn generálního ředitele vyhlásila ČERNÉ ÚTERÝ a všechny ceny srazila na životní minimum. „Máme nové tričko princezny pro holky, SPZtku na auto pro tatínky, vystřihovánky pro maminky, tašku s Vinetůem pro důchodce. Pro kluky nemáme nic. Taky jsme dotiskli triko mýho kluka Emila. On je moc hezkej a lidi ho chtěj nosit, ale mně se to nelíbí, tak to si nekupujte,“ doporučila Andulka a odešla za Emilem do skladu.
Všechno zboží v akci ČERNÉ ÚTERÝ najdete ZDE.