17. 12. 2020
Závada na ESAMOŠCE opravena
Na Esamošce se objevila závada, která způsobila, že některé objednávky neodešly. „Dostaly se k nám informace od třech lidí, že jim nedošel potvrzovací email, přitom v košíku stiskli 'objednat'. Zjistili jsme, že v systému byla závada a objednávky skutečně nedorazily. Vše už je opraveno a máme již desítky spokojených zákazníků. V žádném případě to není důvod k tomu, abych byl odvolán. Naopak bych měl být povýšen, protože bylo poškozeno jen několik zákazníků, ale už není kam povyšovat,“ vysvětluje generální ředitel a hlavní manažer ESAMOŠKY pan Ptáček.
Každému, kdo si zboží objedná, by se měla zobrazit stránka s informací, že objednávka byla přijata, je zpracovávána a měl by dorazit potvrzovací email. Pokud se tak nestalo, kontaktujte ESAMOŠKU na esamoska@pohadkovarezervace.cz.
Každému, kdo si zboží objedná, by se měla zobrazit stránka s informací, že objednávka byla přijata, je zpracovávána a měl by dorazit potvrzovací email. Pokud se tak nestalo, kontaktujte ESAMOŠKU na esamoska@pohadkovarezervace.cz.